Tartu Ülikooli loodusmuuseum ja botaanikaaia kommunikatsioonitiimi otsitakse turundus- ja kommunikatsioonispetsialisti. Kandideerimise tähtaeg on 17. november.
Uuel turundus- ja kommunikatsioonispetsialistil on suur huvi kommunikatsiooni, sotsiaalmeedia ja digiturunduse vastu. Ta on loominguline, hakkaja ja suudab kirjutada kõnetavaid tarbe- ja loovtekste. Boonuseks on huvi loodusteaduste, keskkonnahariduse ja kultuurielu vastu.
Leping sõlmitakse tähtajalisena kuni 31.07.2024. Esialgne koormus on 0,5, alates märtsist 2024 koormus suureneb.
Mida uuelt töötajalt oodatakse?
- Loomingulisust: võimalus olla loov paneb Sul silma särama
- Kirjutamisoskust: kirjutamine on Sinu kirg, oskad lühikese aja jooksul koostada sõnumeid ja tekste, mis köidavad lugejaid
- Sotsiaalmeedia tundmist: tead, kuidas Facebook ja Instagram toimivad ning kuidas neid efektiivselt kasutada. Oled tuttav analüütikaga ja Sul on arusaam turunduspõhimõtetest
- Suhtlusoskust: oled meeskonnatöötaja ja suudad suhelda erinevate inimestega
- Fotograafia- ja videote tegemise, monteerimise ja audiofaili töötlemise oskust
Mida uut töötajat ees ootab?
- Avatud ja sõbralik meeskond. Tugi kolleegidelt nii ametisse sisseelamisel kui ka edaspidi tööülesannete täitmisel. Lisaks võimalus töötada loomingulises keskkonnas, kus külmal talvepäeval saab nautida botaanikaaia troopikat
- Võimalus panustada kultuuritegevustesse, loodusteaduste populariseerimisse ja keskkonnaharidusse
- Paindlik tööaeg
- Enesearendamise võimalused mitmekülgsete Tartu Ülikooli koolitusprogrammidega
- 100% hüvitis 2.–8. haiguspäeva eest
- Põhipuhkus 35 päeva aastas
Kandideerimiseks tuleb CV ja motivatsioonikiri üles laadida kandideerimislehel 17. novembriks (k.a).